20 Mayıs 2013 Pazartesi

Paloma Otel keyfine aynen devam...

         Otel indirimleri candır dedikçe söylemek geliyor resmen insanın gördükleri de bunu doğruluyor zaten. Tatil çok ayrı bir durum önemli bir konu dikkate alınması gereken epey unsur var bunlara gerçekten de dikkat edilmesi gerekir. Sonra güzelim tatil heba olup gidiyor kendi parası ile rezil oluyor insan, bunlara hiç gerek yok yorumcu arkadaşların yazıları sağ olsun.

Paloma Otel

         Otel indirimleri ve personel oldukça güler yüzlü ve yardımsever. Hiç sıkıntı yaşamadım. Gitmeden okuduğum olumsuz yorumlardan bir tanesi çok fazla Fransız turist olmasıydı. evet bu doğru ama inanın Ruslardan binlerce kat iyiler. hiçbir sıkıntı yaşamadım gayet medeni ve kibar insanlar. Bazıları ile çocuklarımız vesilesiyle arkadaş bile olduk. Şimdiye kadar hem tatil hem de iş sebebiyle birçok otel de konakladım ama yemekleri bu kadar lezzetli ve kaliteli bir yer ilk defa görüyorum otel indirimleri güzel bir şey. Balık gecesinde her türlü meze ve kalamar dahi vardı. Türk gecesinde ne yiyeceğimiz şaşırdık o kadar çeşit vardı ki. ve hepsi de birbirinden lezzetliydi. Gün içinde ana binaya yürümeye üşenenler için açık büfe barları ya da aralarda sahile servis edilen mısır, karpuz ve üzüm vb ikramları çok başarılıydı. Sahile yakın harem isimli açık büfe barındaki yiyecekler de gayet lezzetliydi. Çünkü yemek yapımında kullanılan tüm malzemeler oldukça kaliteliydi bence. Hiç vasat bir yemek yemedim diyebilirim.

        Otel indirimleri dahilinde akşam eğlenceleri de gayet yeterliydi. Kumsal partisi çok eğlenceliydi. Kumlarda dans etmek çok hoştu. Bir gece köpük partisi yapılması planlanırken güvenlik sebebiyle iptal edildi o da olsaydı çok iyi olabilirmiş. Su kaydırakları oldukça eğlenceliydi. Onlar da gün içinde bir kere sanırım saat 4 buçuk gibi çalıştırılıyor benim gibi küçük çocuğu olanlar için ideal. Akşam dokuzdaki mini disco çok başarılıydı 3 yaşındaki kızım bütün hareketleri ve Fransızca şarkıları ezberledi. Otel indirimleri alanının geniş olması sebebiyle pusetle çocuk taşınması zor olabilir küçük bebeği olanlar için söylüyorum. Ama çocuk kendi başına yürüyebiliyorsa mutlaka gidin derim otel indirimleri dahilinde. Ben seneye mutlaka tekrar gitmek istiyorum hatta her sene bir hafta buraya ayrılabilir. deniz, yemek, odalar, servis harika daha ne ister ki insan bir tatilde otel indirimleri varken ?

Paloma Otel
         Nasıl oldu mu bari, mantık bulunacak doğrular mevcut mu yazılarda. Zaten sadece bizim yazılarımız mevcut değil paylaşımlarımız da. Pişman olmak ya da olmamak iki durum vardır her konuda , pişman olmamak içindir bütün çaba o yüzden seçimlerinizde umarım doğru kararı alırsınız, bunda faydası olanlara da teşekkür etmek lazım, şimdiden iyi tatiller demek lazım aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder