28 Mayıs 2013 Salı

otel indirimleri olmadan hayal kırıklığı olabilir tahmin etmeliydik :)

The Plaza
         Otel indirimleri olmadan da harika bir seçim olabilir burası, eğer söz konusu iş toplantıları ise kesinlikle derim. Seçimlerde etkili olacak bir çok seçenek olabilir fakat burası her hali ile konumu ile de tavsiye ettiklerimizin başında gelir. Çoğu zaman tatil tercihlerimiz de huzuru her ne kadar uzakta arasak ta bazen en yakınımız da oluyor unutmamak lazım. 

        Otel indirimleri ile ben birkaç kez Plaza otel'de konaklama oldu.Yüksek bina bu ince 2 parça. Parti bir alımı ha bulunan asansörler iyi üst  kalmak için boğaz görüntüleyin.Sen kal-iyi görünüm daha yüksek kat. Çünkü her zaman görünümü okyanus, deniz ya da nehir ben olarak kalmak bu bölümünde her zaman tercihim.Büyük yataklı büyük Odalar. Kral size yataklı  yatak yerine her zaman tercihim.Bu otel tek yatak kadar büyük, ne zaman onlar 2 koymak birlikte onun sonuna çıkmak için:-)))) sürüyor ve 2 yatak gibi tek parça arasında herhangi bir delik hissetmiyorum büyük yataklar olduğunu. Tüm hayatımın en rahat bir yatak!! Ve ben 700 tane otel arasından dünyanın her yerinden daha fazla kalmak. En güzel ama en rahat.Hatta benim ev kullanımı için aynı minder satın almak için bu mucize yaratmak Türk şirketinin adını kopyalanamaz. 

        Otel indirimleri olmadan odanızın tam tablo Bekleyen meyve tabağı girdiğinizde!Sessiz güzel ve yararlı ne zaman olduğu, Uçuştan sonra Aç. Otel indirimleri bu bölümünün tek dezavantajı olduğunu sen sürekli açık pencerelerinizin! Onun sessiz ve temiz hava gibi taze  keyfini istediğiniz zaman hayal kırıklığı. Açık kapı için acil çıkış açık hava da  ve taze Rüzgar üzerinde bulunan otel indirimleri personeli genellikle kat içinde gider. Ama onun değil sen mutlu yapar.

Ve işin doğrusu şöyle, en az sizler kadar bizimde okumamız gerekiyor sonuçta her ne kadar bulunmuş olsak ta. Daha önceden bulunmuş olanların fikirlerini bilmekte lazım. Bu açıdan bir kaç tanesini okuyup kendi yazılarımızda bulundurmak istedim, en azından hiç yoktan çok daha doğru bir seçim olacağına inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder