1 Mayıs 2013 Çarşamba

Otel indirimleri çılgınca kullanılmalı ki tatilin tadını çıkartın!!!

              Öncelikle yok ben bu otele giderim aynı zaman da pişman olurum diye bir şey yok arkadaşlar kim böyle bir düşünceye kapılırsa aynı zaman da hataya da kapılır bunu kesinlikle belirtmek isterim... 

Bellagio Vegas
           Otel indirimleri bu bu otelde harika bir konaklama. Odalar güzel olarak kule, yakın zamanda yenilenmiş. İş arkadaşlarına otel indirimleri başka bir kule ve onlara göre demode dekor ile de servisten etkilendim. Harika yemekler vardı, otel indirimleri havuz kadar büyük , muhteşem görünümlü orada yapmış olmama rağmen. İçecekler de Hyde club muhteşemdi ve çeşme manzarası çok güzel!. Gelde otel indirimleri kullanma nasıl olacak, genel olarak harika bir gezi yaptık. Fon varsa, ben kesinlikle burada eğlenceli, romantik, sadece vuran için bu arkadaşlarla, için ne olursa olsun. Yapacak çok şey var ve tabii ki Strip'te diğer bütün otel indirimleri bağlı o kadar muhteşem!!!

Bellagio Vegas
          Otel indirimleri ile Bellagio ziyaret ettiğimiz en güzel tatil yerlerinden biri. Lobi, nefes kesici, çiçekler sizi ve hemen lüks bir yapıya sahip.Odalar çok geniş otel indirimleri de güzeldi, mobilyalar, güncel ve banyolar çok iyi donanımlı.Kumarhane, yeni ve heyecan verici yuvası sahiptir ve etrafında çok kolay. Otel indirimleri sayesinde yemek seçenekleri biraz pahalı ama paraya değdi. Eşim ve ben Bellagio çok seviyorum ve burada uzun yıllar boyunca. Bir iş gezisi için gittim bu otel indirimleri faydası da var elbet, ve genel olarak Vegas sevmiyorum. Odalar otel indirimleri kaynaklı olabilir biraz beklediğimden daha küçük. Konferansına katıldığım seminerin Encore'da son birkaç yıldır - ve odalar çok daha güzel. Dekor iyiydi ama bana göre değil. Banyo imkanları harikaydı. Oda temizliği harikaydı, aynı zamanda otel indirimleri de var . En büyük sorun, otel Las Vegas standartlarına göre bile çok kalabalık fakat fıkır fıkır otel indirimleri ile gez dolaş faydalan yani. Açıkça birçok kişi indirimleri, aslında olmayan orada, ama üzerinde.Havuz modelleri de çok güzel. Ve hizmet iyiydi.Ama genel olarak, sadece çok seviyorum ve en muhteşem Vegas olması.

Yazılarımızda okuduğunuz gibi kesinlikle tam anlamı ile bir çok şeyi açıktadır, tabi ki insanlar anlamak istediği gibi anlıyor çoğu zaman fakat gidin görün diye bizim tavsiyelerimiz , bu yüzden yardımcı olmak amacı ile bir kaç yorumu daha ekledim , resimler çok fazla anlatamaz fakat az çok anlatır elbet , size iyi tatiller dileriz bir düşünün tabi :)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder