16 Mayıs 2013 Perşembe

Otel indirimleri dahilinde mevcut olan hizmetler.

           Otel indirimleri ararken denk gelen bir tesis aslında burası. Memnun olmamak elde değilmiş her türlü imkana sahip ve hizmetlerini tam anlamı ile yerine getiren bir mekan, her ne kadar alırken aklınızda soru işaretleri olsa da sizde göreceksiniz ki bunlar anlamsızmış.
Grand Cettia

          Otel indirimleri dahilinde burada kaldım, bir kaç yıl önce, karışık yorumları okuyun önce gittim ama endişelenmek gereksizmiş. Ana resepsiyon alanı oldukça büyük ve etkileyici, herşey dahil yerler ile karşılaştırıldığında. Genel olarak çok temiz ve konforlu. Ayrıca, için bir her şey dahil, yemekler çok iyi ve çok çeşitli yemekler her gün farklı her türlü otel indirimleri var. Dışarıdaki bar oldukça sık için büyük bir kuyruk olabilir, ama her zaman her şey dahil otel indirimleri bu gibi, sanırım ne kadar içecek vermek bir şekilde olmalıdır. Personel dost canlısı ve yardımsever otel indirimleri söz konusu olunca. Olumsuz bir nokta, havuz alanı oldukça küçük ve dar ve erken kalkmak zorunda kaldım eğer bir şezlong isterseniz. Genel olarak, yine de çok güzel yemekler güzel bir otel indirimleri ile dolu.

         Otel indirimleri gerçekten harika bir tatil aileler ve gruplar için, herkes gerçekten yardımsever, spa, sevimli ve  harika bir adam!! Eğlence, evet, ama çoğu gece aynı, çocuklar hakkında, eğlence ve hepsi! Yemekler iyiydi, normal daha iyi, her şey dahil seçeneği ve dış barbekü/ızgara çok güzeldi otel indirimleri. Ailem ve ben burada Eylül ayında ilk 2 hafta gittim ve muhteşem bir zaman geçirdik otel indirimleri ile. Tek olumsuz ben söyleyebileceğim tek şey, akşam eğlencesi biraz hep aynı 2 hafta, çoğu gece boyunca , mini bar disko ve yetişkin bir oyun kendilerini bir kandırmasına izin vermeyin. Otel indirimleri (Ben dahil) bu bizi koymak için yeterli değildi, çünkü biz bu yıl yollarını arıyor. Teşekkür edilmesi gereken konulardan birisi de aslında otel indirimleri.

Kısmen anlattıklarımız bunlar ile kısıtlı olsa da zaten anlatılacak çok fazla bir durum yok. Geriye kalanlar yaşananlar olmalı , burada faydalı olmak gerekir , umarım katkılı olmuşuzdur. Yoksa gerçekten de hiç bir şeyin bir anlamı olmuyor. Tavsiye edilecek bir yer kesinlikle gitmek gerekir , iyi tatiller dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder