17 Mayıs 2013 Cuma

Otel indirimleri ayrıcalıkları tatili ne hale getiriyor :)

         Otel indirimleri sayesinde araştırmalar sonucu karar verdikleri bir tesis sonuçta. Tereddütsüz gidilen yerlerden birisi hakikaten de kısmen hiç şüphe edilmeyecek bir konuma, hizmete sahip bir tesis , fakat herkesin iyi bir tatilden beklentileri farklı olduğu için söylenecek bir şey yok kısmen anlatırız umarım bu yorumlar size faydalı olur.
Venosa Beach

          Otel indirimleri ile kurban bayramı tatili için rezervasyon yaptırdık.mimarisi,didimde bulunması,yeniliği..her şeyi ile cezbetti bizi.rezervasyon sonrası tesadüfen yorumları okudum ve o saçma yorumlardan sonra gidene kadar acabalarla doldu kafamız :( evet kurban bayramında otel deydik. Her şeyiyle şahane bir tatil geçirdik otel indirimleri bir ayrı güzel. O kötü yorumları kimler neye dayanarak yazmışlar anlamadım,tatilim bitti hala daha da anlamıyorum. yemekler,odalar, personel,temizlik her şey güzeldi. Dışarıdaki havuzlar büyük ve şahane,kaydıraklar desen süper! Kapalı havuz da ısıtmalı tam çocuklu aileler için idealdi. odalar temizlenmiyor demişler yorumlarda;ben kaldığımda otel indirimleri nedeni ile ful dolu olmasına rağmen odalarımız her gün temizlendi. Yemek çeşitliliği ise haddinden fazlaydı. Gittiğimde aç kaldım diyenlere de ayrıca yuh diyorum.. Kısacası inanmayın yazılanlara.bu yorumları yapanların beklentisi bu kadar fazla ise ; sizlere önerim paranıza kıyın o zaman 7 yıldızlı otellerde tatil yapın.. Ödediğim paraya göre kat kat fazla bir tatil yaşadım otel indirimleri ile... Teşekkürler Venosa.. Yazın yine oradayız :). Teşekkürler otel indirimleri.

          Otel indirimleri gayet güzel çalışanları güler yüzlü olmaya gayret ediyor fakat bazende sizden bıkmış gibi davranıyorlar. Yemekleri lezzetli ama her gün tavuk ve hindi yemeği bıktırıyor otel indirimleri. Et yemeği ya 1 çeşit ya da hiç yok.bu yanı çok kötü. Denizi taşlık genelde ama havuzu büyük olduğundan genellikle orada oluyor herkes. Odalarla ilgili hiç bir sorun yok otel indirimleri yine öyle. Yemek saatlerinde içeceği kalkıp sürekli kendin alıyorsun. O durum sıkıcı.burası bir de deluxe otel diye geçiyor otel indirimleri mevcut deniliyor. Çok 5 yıldızlı otelde kaldım bu durumla ilk defa karşılaştım otel indirimleri böyle değil. İçecekleri genelde komiler getirir kalkıp kendin almazsın. Bu otel indirimleri göre daha iyisini beklerdim.hayal kırıklığına uğradım bazı durumlarda.

Aslında durum karışık arkadaşlar yardımcı olmak anlamında bu yazıları paylaşmak istedim ama ne anlarsınız bilemem. Sadece bir kaç yorumcunun yazıları bulunuyor burada tam olarak değerlendirmeniz nasıl olur bu bilinmez , fakat ben tavsiye ederim , kesinlikle iyi bit hizmet karşılığında iyi bir tatil olur , iyi tatiller dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder